A jövő kezdete

A jövő kezdete

Before&After II.: Az "utána" kép

2015. szeptember 19. - SzaboIstvan

Gondolom már egy páran vártátok ezt a bejegyzést.

 

Parancsoljatok!

 

2015 július 27. Ez volt az a dátum amikor elkezdtem kialakítani az étrendemet, megváltottam a bérletem a konditerembe. Azóta eltelt másfél hónap. Másfél hónap alatt kőkeményen betartottam az étrendem és amit már említettem nektek, minden második nap ott voltam a konditeremben és edzettem. Erőmön felül. Ameddig csak bírtam... Egy gyakorlatot akkor tekintettem befejezettnek, amikor már éreztem, hogy ha még egyet csinálok belőle akkor elsötétedik előttem a világ és elájulok. Feladhattam volna, mert nagyon sokszor éreztem azt, hogy nem folytatom tovább, ott bassza meg az egész edzést ahol van!!! Tudtam, hogy nehéz lesz, de azért is csinálni akarom tovább mert most NYERNI akarok! LE AKAROM GYŐZNI SAJÁT MAGAM! Diadalt akarok aratni saját magam és az eddigi 28 évnyi negativitásom felett! Gondolkoztam, azon, hogy mikor mutassam meg nektek az elért eredményeimet. Gondoltam az elején, majd egy bő három hónap elteltével ha már látszik a változás és látszik az eredmény... DE! Másfél hónap alatt még most is meglepődöm saját magamon, meglepődöm azon, hogy ilyen (számomra) elképesztően nagy változások történtek a testemen, ilyen rövid idő alatt. Kijelentem, hogy büszke vagyok saját magamra! Büszke vagyok arra, hogy nem fordítottam hátat az egésznek, büszke vagyok arra, hogy erőmön felül is kitartottam. Folytassam tovább? Ez nem kérdés! Addig folytatom amíg el nem érem a céljaimat. Küzdök tovább a jövőmért. Hosszú még az út az "álmaim kapujához"...

 

dsc_0013.JPG

dsc_0015.JPG 

dsc_0014.JPG

dsc_0017.JPG

dsc_0020.JPG

 dsc_0025.JPG

dsc_0027.JPG

dsc_0028.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovokezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr447798496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása