A jövő kezdete

A jövő kezdete

Úton a csúcsra...

2015. szeptember 13. - SzaboIstvan

Munka közben rengeteg időm van gondolkodni. Ha elég mélyen el tudok merülni a gondolataimban szinte csak úgy repül az idő és hamar el is jön a délután öt óra. Napokig töprengtem magamban, hogy mit és hogyan kéne csinálni, hogy elérjem céljaimat és beteljesüljenek az álmaim. Ki akarok lenni valójában? Egyik hétvégén leültem hát és leírtam egy lapra, minden egyes olyan dolgot amit el szeretnék érni az életben. Megalkottam a saját, személyes GPS-em. :) Miért? Talán azért, mert ha ismerem az úti célt akkor könnyebben oda is fogok találni és nem kell majd másoktól útbaigazítást kérnem. :)

 

20091106machapuch.jpg

Már korábban említettem, hogy céljaim érdekében gyökeresen meg kellett változtatnom az életem. Tudtam, hogy nehéz lesz, tudtam, hogy vért fogok izzadni de azt is tudtam, hogy MOST NEM ADHATOM FEL. Számtalanszor adtam már fel, most nem tehetem meg. Rólam van szó és a jövőmről, az álmaimról. Lássuk hát hogyan is indultam el a sötét völgyből, a csúcsra...

 

Először is változtatni akartam a testemen. Valahányszor belenéztem a tükörbe, egy elhízott, zsíros, kövér alak nézett vissza rám. Nagy has, sehol egy izom. Párszor már nekilendültem a fogyókúrának és az edzésnek, de nem bírtam sokáig és beleuntam...

 

A sorsdöntő hétvége után készen álltam, hogy elkezdődjön az én igazi történetem...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovokezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr537765146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása