A jövő kezdete

A jövő kezdete

Én így csinálom... Az étrend.

2015. október 13. - SzaboIstvan

Már korábban említettem neked, hogy ha izmos és fitt szeretnél lenni, három fontos dolgot kell betartanod, de azt kőkeményen! Helyes étrend, edzés, pihenés. Az edzésemről már olvashattatok, most megtudhatjátok, hogy hogyan és miként diétázom. Lesz meglepetés bőven! Na lássuk.

 

Régen az a srác aki a tükörből nézett rám imádott nassolni, imádta az étkezés minden olyan formáját amitől a szervezete zsírt tud felhalmozni. Ez odáig vezetett, hogy egy egyszerű, indulás előtti cipőfelhúzás is megizzasztotta. A hasam méretétől fogva, lehajolni is csak nehezen tudtam. GYŰLÖLTEM A KINÉZETEM! A sorsdöntő naptól fogva viszont megváltozott minden. 

 

Szerencsére, nagyon sok dolgot tanultam meg a helyes étrend kialakításáról, a tápanyagok fontosságáról és hasznosulásáról. (Ismét nagy pacsi neked Dávid!) Elkezdtem hát a gyakorlatban is használni ezt a tudást. A "kezdetek" című részben erről már olvashattál pár sort, de most belemegyek a részletekbe. Ahhoz, hogy a szervezetem rábírjam arra, hogy a zsírt ne felhalmozza, hanem "elégesse", minden olyan dologról le kell mondanom, amit eddig két pofára "zabáltam". Kenyér, chips, kóla, húsleves, kolbász, csoki és még sorolhatnám neked napestig. Ezeket a "kajákat" felváltották, azok az ételek amire a szervezetemnek alapvetően szüksége van a fejlődéshez és zsírvesztéshez. Fehérjék, szénhidrátok, vitaminok, ásványi anyagok és a víz. Nem fogok most se kémiáról beszélni, se biológiáról csak elmondom neked, hogy én hogyan csinálom...

 

Csirkemell, barna rizs, sovány túró, olajos magvak, durumtészta, saláta, paradicsom, paprika, uborka, zellerszár, répa, kókuszolaj, brokkoli, karfiol, bab, borsó, kelbimbó, tojás, zab, tonhal. Ezzel és ezeknek a kombinációjával csillapítom éhségemet. :) Minden egyes étkezésben megvan a szükséges fehérje, szénhidrát és vitamin. Nem ülök le és számolgatom a kalóriamennyiségeket, nem osztok, nem szorzok, hogy miből hány grammnak kell lennie. Egyszerűen ránézésre állítom össze az aznapi 5 adagomat. Most mondhatnád, hogy milyen unalmas minden nap ugyan azt enni. Hidd el nekem, ha van egy kis fantáziád, akkor számos finomságokat lehet ezekből készíteni. Az első pár nap iszonyatosan nehéz lesz, de ne add fel! Nekem is az volt. Majdnem sírva fakadtam, amikor mást megláttam enni egy jó kis hamburgert és hozzá valami cukros "nyálat" :) inni. Lehunytam a szemem, felidéztem magamban a képet ahová el akarok jutni, majd nyeltem egy nagyot és rágcsáltam tovább a friss zöldségeket. Teltek múltak a napok és az étrend illetve az edzés másfél hónap alatt lenyűgözően nagy változást eredményezett a kinézetemen. Igen!!! Sikerült!!! Belenézek a tükörbe és nem látom többé a "dagadt srácot"!!! Néha még el is érzékenyülök és megindulnak szemeimből a boldogság könnyei.

 

"Ezt egyedül én csináltam, én alkottam, én tartottam ki és egy kis részem fölött már hatalmas nagy GYŐZELMET arattam."

 

A folytatás? Ígérem lesz! Nem is akármilyen. Egy csatát már nyertem... :) 

 

Apropó! A meglepetés amit említettem az elején...! Mivel ilyen sikereket értem el úgy gondoltam, hétvégenként ha megkívánok egy KIS NASIT akkor azt el is fogom fogyasztani. Meg is tettem. Kívántam... Te is fogod kívánni, hát ne mondj le róla teljesen, nyugodtan fogyaszd el, de csak akkor, ha már eredményeket tudsz felmutatni, és mindig tudd, hol a határ! Folyamatosan helyesen étkezem, edzem, így tudom nem az az egy tábla csoki fog ismét romba dönteni... :) 

Egy kövér ember sem fogyott még le egy tál salátától és egy vékony ember sem hízott még meg egy zacskó chips-től! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovokezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr277963836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása