A jövő kezdete

A jövő kezdete

Before&After I.: Az "előtte" kép

2015. szeptember 16. - SzaboIstvan

Emlékszel még arra, amikor azt írtam, miért szeretném formába hozni magam?

 Valahányszor belenéztem a tükörbe, egy elhízott, zsíros, kövér alak nézett vissza rám.

Hosszú évekig, folyamatosan ez a kép fogadott. Elkezdtem aztán abbahagytam. Soha nem azt láttam viszont, amit a szívem legmélyén szerettem volna. Hány és hány ezer ember gondolhatja így a világon amit most én? Hány és hány ember kezd el közülük valóban tenni is ez ellen valamit? Sajnos kevesen... Egyre kevesebben... Nemrég még én is a több ezer ember népes táborát erősítettem. Majd holnaptól... Majd jövőhéttől... Majd hétfőtől... Ismerős? Szerintem igen. Most megmutatom neked azt amire NEM VAGYOK BÜSZKE. Megmutatom neked, hogy milyen kép fogadott engem nap mint nap, hétről-hétre, és  évről-évre. Fájdalmas belegondolni így az idő múlásába és abba, hogy a kisujjamat sem mozdítottam azért, hogy ez változzon. A képek még a "nagy út" előtt készültek pár nappal, azzal a megfontolással, hogy talán akkor elkezdem a fogyókúrát. Mit gondolsz elkezdtem akkor? Természetesen nem...

 

 

2015 május eleje.

 

 

 

sam_0012.JPG

sam_0016.JPG 

sam_0018.JPG

sam_0015.JPG

sam_0017.JPG

 

Nos, ez voltam én. Számomra gusztustalan. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy vállaljam-e, hogy megmutatom ország-világ előtt... Vállaltam... Most már tudod, hogy honnan indultam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovokezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr387792062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása