A jövő kezdete

A jövő kezdete

A kezdetek.

2015. szeptember 13. - SzaboIstvan

2015 július 27.

 

Hétfő

 

Elkezdtem... Mától, egy fitt és egészséges alakot szeretnék viszont látni a tükörben. Mit kell tennem ehhez? Le kell adnom magamról a zsírt és magamra kell szednem egy kis izmot. Hogyan fogyókúrázzak? Hogyan kell majd edzenem? Hogyan fogom egyáltalán ezt összehozni napi 11-12 óra munka után, amikor az embernek jártányi ereje sincs már? 

 

Hagyni a fenébe az egészet inkább? :) 

 

SZÓ SEM LEHET RÓLA!

 

Számtalan tippet néztem meg fogyókúrákról, ilyen-olyan diétákról, edzéstervekről, amiket mások írtak az interneten, aztán rájöttem... Már megint valaki mást kell követnem és utánoznom? Neeeeeem... Abból a tömegből és sorból én már kiléptem. 

 

Elkezdtem hát magamnak kiépíteni a SAJÁT módszereimet.

 

Izmos akarok lenni? Igen. Hogyan lehetek izmos és fitt? Rém egyszerű... Csak 3 lépést kell betartani. (Azt viszont kőkeményen!!!)

 

1. Helyes étrend.

2. Edzés.

3. Pihenés.

 

A helyes étrend nálam abból áll, hogy kizártam az étkezéseimből a kenyeret, cukrokat, csokikat, kólát, zsíros ételeket, chipseket, egyszóval mindent ami "szemét" kajának minősül. Helyette megfelelő mennyiségű fehérje, szénhidrát, zöldség és gyümölcs. Átkozott nehéz volt rávennem magam erre, mivel régebben chips-et, chips hátán "zabáltam" és vedeltem a cukros löttyöket. Ha volt is otthon valami édesség vagy nassolnivaló, addig-meddig jártam rá, hogy talán egy óra alatt el is fogyott. Így elég gyorsan meg lehet hízni. 

 

Jelenleg napi 5 étkezéssel látom el szervezetem, a megfelelő "üzemanyaggal". Tojás, csirkemell, barna rizs, durum tészta, zab, sovány túró, paprika, paradicsom, uborka, zellerszár, répa, jégsaláta, ruccola és víz (napi 2-3 liter). Ezekkel és ezeknek a kombinációjával :) táplálkozom.

 

Egy példa:

 

Reggeli: Tojásrántotta zabbal, paradicsom, paprika, uborka , ruccola, saláta, zellerszár, répa.

 

Tízórai: Csirkemell, rizs, paradicsom, paprika, uborka, ruccola, saláta, zellerszár, répa.

 

Ebéd: Csirkemell, rizs, paradicsom, paprika, uborka, ruccola, saláta, zellerszár, répa.

 

Uzsonna: Sovány túró, főtt durum tészta, paradicsom, paprika, uborka, ruccola, saláta, zellerszár, répa.

 

Vacsora: 2-3 szelet rizspufi. :)

 

 

Edzés. Minden második nap járok edzeni, 1,5-2 órát, a nehéz 11-12 órás fizikai munka után is. Van olyan, hogy úton melóból hazafelé egy pillanatra...

 

...feladom....

 

Ma nem bírom, ma nem akarok menni, majd inkább holnap. DE! Hazaérve ránézek a GPS-re :) és azonnal indulok zuhanyozni, készülődni és megyek edzeni. Az edzőteremben sem követem másnak az edzéstervét, hanem tudatosan edzem minden egyes izomcsoportom lépésről, lépésre. Minden héten úgy, hogy folyamatosan növelem a terhelést és az adott héten mindenemet megdolgoztatom addig, amíg már nem bírom...

 

Harmadik és egyben a legjobb rész, amit a legjobban szeretek, az a pihenés, a relaxáció. Azaz lenne, ha nem kéne másnap ismételten nehéz fizikai munkát végeznem. :) Marad hát pihenésre az a pár óra amit alvással tölthetek...

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovokezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr207784938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása