A jövő kezdete

A jövő kezdete

Én így csinálom... Az edzés.

2015. október 03. - SzaboIstvan

Hol is kezdjem? Talán ott, hogy megváltottam a bérletem a konditerembe. Első alkalommal, tudtam, hogy nem fogom megváltani a világot, de tudtam, hogy készen állok arra, hogy megváltoztassam a kinézetem. Szerencsére még Magyarországon összehozott a sors egy vérbeli profival, akit már az előző bejegyzésemben bemutattam neked. Neki köszönhetem, hogy nem zöldfülűként álltam a terem közepén, hanem tudtam melyik "vasat" emeljem meg és ha már megemeltem, akkor azt helyesen kivitelezve csináljam. (Egy nagy pacsi neked Dávid! ;) )

 

Felkészültem arra, hogy folyamatosan dokumentálni fogom a súlyok növelését, gyakorlatról, gyakorlatra.

 

Eldöntöttem, hogy minden második nap jelenésem lesz a konditeremben és addig csinálom a gyakorlatokat és ismétléseket, ameddig már nem bírom... Az első alkalommal kíváncsi voltam mit bírok, és ez alapján megterveztem a kezdő súlyok nagyságát. Azon a héten iszonyatos izomlázam volt, de tudtam, hogy nem kifogásokat akarok keresni hanem eredményeket gyártani. Elterveztem, hogy minden héten növelni fogom a súlyokat 2, 2.5 vagy ha bírom "szusszal" akkor 5 kilóval.

 

Minden edzés egy 5-10 perces bemelegítéssel kezdődik. Vagy futópadon, vagy evezőgépen töltöm ki ezt az időt. Nem kardiózom mert, tudom, hogy felesleges azzal izmot rombolnom és a helyes étkezésem majd hozzásegít a zsírvesztéshez. (Sikerült is.) Bemelegítés után minden egyes alkalommal rendszeresen guggolok, majd jön a felhúzás. Először csak a rúddal, aztán pakolom rá a tárcsákat, növelve a súlyokat. A gyakorlatok között nem pihenhetek olyan sokat, mert az edzőterem sincs nyitva sokáig és különben sem relaxálni jöttem. A két alapgyakorlat után folytatom a sort. Bicepsz, tricepsz, hát, váll, alkar! (Amit sokan elfelejtenek.), mell, has, comb. (Természetesen ezeket nem ugyan azon a napon csinálom, hanem kettéosztva.) Minden! edzésem végén a vádlimat fejlesztem, majd a legeslegvégén jöhet egy teljes testes nyújtás!. Egy idő után azt vettem észre, hogy az utolsó sorozatot a maximális aznapi súllyal már nem bírom megcsinálni, kifulladok. Miért nem bírom már? Miért nem megy? Rettenetesen elfáradok a sorozat végére, a célul kitűzött súllyal. Gondoltam, legközelebb hazudni fogok a "szervezetemnek". Az aznapra tervezett legmagasabb súllyal indítok, amikor még bőven van erőm a gyakorlatokhoz... Láss csodát! Minden egyes alkalommal sikerül a célomat elérni és a végén ha még erőm is marad akkor még túl is tudom szárnyalni. :) A gyakorlatoknál mindig törekszem a helyes kivitelezésre, úgy, ahogy azt megtanították nekem. :) Ha valami mégis feledésbe merült volna, akkor utánaolvasok az interneten és videókat nézek róla. Memorizálom, hogy legközelebb biztosan sikerüljön... Majdnem elfelejtettem mondani, hogy minden egyes edzésre magammal viszem a kitartásomat, és egy képet a fejemben ami az álmaimról készült. :) 

 

Sokan most biztos azt mondják, hogy ezt pedig nem így kéne, azt pedig nem úgy kéne. Tisztában vagyok vele, hogy nem én vagyok a leprofibb és talán az edzésem sem az. DE! Töretlenül haladok előre, kitartok és harcolok folyamatosan! Nem a legjobb akarok lenni, de minden egyes nap jobb és jobb. Már korábban láthattad, hogy a saját szisztémámmal, másfél hónap alatt rendkívül sokat fejlődött a testem. Büszke vagyok magamra és ez az az érzés, amit soha nem vehet el tőlem senki. :)

 

12063576_148239825524642_2357827196808722471_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovokezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr227878276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása