A jövő kezdete

A jövő kezdete

Az én motivációm...

2015. szeptember 28. - SzaboIstvan

Tudni akarod engem mi hajt előre?. Tudni szeretnéd, mi az a dolog, ami ha egy percre is "visszaesnék a földre", visszatérít a helyes irányba? Visszalök abba a "dimenzióba" amit mások úgy emlegetnek, hogy "álomvilág".

 

- Ne élj már álomvilágba! Szállj le végre a földre!

Te hallottad már ezt? Mondták már ezt neked? Pont akkor, amikor épp ki akarsz lépni abból a bizonyos "sorból" és elindulnál a saját álmaid megvalósításának az útján. Én hallottam már. Nem is egyszer, nem is egy embertől.

 

 

Most elmondom neked engem mi MOTIVÁL.

 

Az első és egyben legfontosabb motivációm, az a bizonyos "álomvilág". Az álmaim, azok amik a legjobban erőt adnak ahhoz, hogy minden egyes új nap folytatni tudjam azt amit elkezdtem. Látom magam előtt azt a képet ahová el akarok jutni. Azt a képet amit ha "nézek", mosolyra fakaszt és melegség, boldogság önti el a szívem, amiért inkább égek a tűzben, minthogy ázzak a húgyban...

 

A második legfontosabb motivációm, az nem más mint a párom. Ő az aki, ha nem lenne mellettem talán hamarabb feladnám ismételten... Már mondtam neked, hogy Ő az akivel kiegészítjük egymást. Nélküle talán nem is menne... Csinálnom kell és mennem előre, mert ha most ismét feladnám akkor, tudnám és érezném, hogy ha rám néz, a szemében már nem látnám azt a büszke tekintetet amit most látok...

 

Mielőtt folytatnám a felsorolást egy pillanatra most megállok. A továbbiakban olyan, számomra motivációs személyeket fogok neked bemutatni akiknek igazából köszönettel is tartozom. Köszönettel, mert erőt adnak nekem az "út" során. Nem tudom, de talán majd egyszer ezek az emberek olvasni fogják ezt a bejegyzést (az egyikben szinte biztos is vagyok :) ) és akkor majd ezt is látni fogják:

 

KÖSZÖNÖM NEKTEK!!!

 

Az első ilyen személyt szerintem nem kell bemutatnom neked, hisz nincs is olyan ember aki őt ne ismerné. Ő Arnold Schwarzenegger. Nézd meg honnan kezdte és nézd meg mire vitte az életben. Sikert, sikerre halmoz. Egy ikon. Felnyitotta a szemem és motivációs beszédei mintha hozzám szólnának. Hatalmas lelki erőt ad számomra. Ha nem tartott volna ki az álmai mellett, akkor még most is az Alpokban jódlizna. :) Köszönöm neked Arnold!

 

A második személyt, először még otthon, Magyarországon ismertem meg a TV-ből. Nem is olyan rég ment egy sorozat, amit szerintem nagyon sokan ismernek és néztek is akkor. Párom is. :) Édes élet címen futott. Ő nem más mint, Berki Krisztián. Nem igazán szoktam sorozatokat nézni, szinte TV-t sem. Amolyan háttérzajként kezeltem. Egy idő után felfigyeltem arra, ahogy egy "fura" fazon "osztja az észt". :) Erre odakuporodtam párom mellé és én is aktív követőjévé váltam a sorozatnak. Ki ez a "pali" aki ilyen nagy mellénnyel adja elő magát? Gondoltam... Aztán elhangzott tőle az a mondat a sorozatban, ami gondolkodásra késztetett.

 

- Okos legyél, mert hülyéből van elég!

Napokig csak ez a mondat járt a fejemben és végül rájöttem, hogy az az ember akin eddig jól szórakoztam ezelőtt, most végre felnyitotta a szemem. Nézd csak meg! Siker, siker hátán. Szinte azonnal. Ha valamit eltervez azt azonnal végre is hajtja. Nincs számára lehetetlen. Sokan kritizálják, de ha pár ember ezek közül, észrevenné a "fától az erdőt" akkor biztos vagyok benne, hogy éppen olyan motiválttá válnának tőle mint amilyen motivált vagyok most én. Krisztián! Őszinte elismerésem! Köszönöm, hogy olyan lelki erőt adsz nekem amitől én is elkezdtem éhezni a sikerre és megbírkózni a félelmeimmel.

 

A harmadik személy akinek köszönettel tartozom az nem más mint egy személyi edző, egy barát, aki megszerettette velem az edzést, aki megtanította velem a gyakorlatok helyes kivitelezését és neki köszönhetem, hogy átadta nekem tudását ezzel kapcsolatban. Neki köszönhetem, hogy most nem össze-vissza, ész nélkül emelgetem a vasakat. :) Motivál, mert tudom, hogy Ő honnan indult és most hol tart. Ő Loboncz Dávid. Dávid! Ígérem, hogy nem csak itt, de személyesen is köszönetet fogok neked mondani! Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovokezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr97844898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása